NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Identitate sau backlink-building?

Pe un blog, mi s-a sugerat sa nu fac baclink-building pe seama lor. Doar că....
Am postat un mic comentariu acolo, doar în ideea de a corecta o mica neregulă, iar faptul că sfaturile ce sunt date acolo le voi folosi pe o anume identitate m-a făcut să semnez acel comentariu cu numele acelei entităţi. Era un instrument util autorului articolului de a verifica dacă îi sunt puse în practică sfaturile. Şi chiar dacă ar fi o semnătură pentru backlink-building, tot ar fi un schimb avantajos de informaţii. El are adresa de mail, care la un momentdat poate să îl vândă, iar eu am un link. Iar atunci când am postat comentariul, nici nu verificasem că linkul intră cu follow. Unde mai pui că pentru a lasă un comentariu, chiar el îmi cere un link al paginii mele, dacă am.
Cere şi ţi se va da! Eu aşa ştiu.
Dar să nu mai comentez. De fapt nu sunt nici eu mai breaz. Şi pe deasupra comentariile de pe acest blog sunt cu nofollow. Nu mă întrebaţi de ce!

3 comentatori

AnDrEwBoY[] Monday, June 7, 2010 at 1:07:00 AM GMT+3

Ai dreptate partial. Nu crezi ca e mai ok sa te semnezi ca persoana publica in loc sa te ascunzi in spatele unei identitati?

Mi se pare mai omenesc sa o faci astfel. De ce? Pentru ca dai dovada ca in spatele unei identitati juridice exista oameni si nu roboti. Acelasi motiv se aplica si cand acorzi o atentie sporita cititorilor tai si le raspunzi, socializezi cu ei samd. :)

contact@stefamedia.ro Monday, June 7, 2010 at 12:14:00 PM GMT+3

Salut. Din păcate, foarte multe comentarii de tip spam se ascund în spatele unor mesaje „semnate” prin cuvinte cheie, aşa că o astfel de intervenţie este privită imediat cu suspiciune.

Doi. Un blog decent (pe *.ro, dau nu numai), cu o identitate asumată, nu-şi va permite vreodată glumiţele de care vorbeşti (să vândă adresele de e-mail).

P.S. Link-urile de pe worldit.info sunt tot cu nofollow...

Unknown Tuesday, June 8, 2010 at 12:20:00 AM GMT+3

Mda.. Poate fi un subiect de polemică.
Am uitat să vă precizez. Pagina aceea, cazarecovasna.ro nu este o pagină comercială, nu are o identitate juridică, este doar, să zicem, lucrarea mea de diplomă în a construi pagini web, SEO, s.a.m.d. Şi sunt chiar mulţumit. Are tot ce trebuie, inclusiv, locuri rezervate in prima pagina de căutare -rezervată marilor jucători. De aceea nu vezi adrese şi numere de telefon pe pensiuni şi hoteluri, ş.a.
E doar un exerciţiu.

Dofollow Blog