NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cine le intelege ...?

Intr-una din zile am mers sa beau o cafeluta la pub-ul preferat. Sosesc niste fete, maritate, din cate stiu eu, si , desi nu sunt curios din fire, nu m-am putut abtine sa nu asist la discutia lor. Una dintre ele a scos un catalog, spunand:
- Uite-te, tu, cu ce ma distrez! O innebunesc si pe maica-mea cu asta!
- Uau! Ce misto sunt!
[...]
- Vreau si eu un dormitor ca acesta, ... un copil ca acesta, si un "pasas" (gagiu -N.A.) ca acesta!
- Da, tu sunt misto! Toate!
[...]
Inevitabil, la cinci minute si trei guri de bere ajung la discutia: Incaltaminte.
-Uite ce mi-am luat azi. Sunt cizme lungi, dar vreau sa le si vand! A fost destul de ieftin, 120 de lei.
- Tu, da` nebuna esti! De ce le-ai mai cumparat?
- Simteam ca si innebunesc daca nu le cumpar! Dar nu-i nimic, m-am dus mai tarziu si am cumparat botinele acestea!
- Ce faine sunt! Mai au?
- Nu, erau singurele, la marimea asta, sunt pe stoc de anul trecut, au fost doar 60 de lei. Ma strang un pic, dar nu-i nimic!
[...]
- Tu, fotografiile astea nu sunt facute in Cehia...

M-au pierdut apoi, pentru ca imi terminasem cafeluta, si am plecat. Pe drum spre casa nu ma mai opream din a multumi Domnului ca mi-a dat o sotie desteapta, frumoasa, si care face diferenta dintre util si inutil.

Roviniete.ro

1 comentatori

Anonymous
This comment has been removed by a blog administrator.
Dofollow Blog