NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Caprioara din pa...rbriz!

Fara prea multe comentarii privind autenticitatea videoclipului, va supun atentiei urmatorul clip. Au fost ma norocosi cei din filmulet, fata de ceea ce este in fotografie.



Insane Car Accident With Deer - Watch more Funny Videos

2 comentatori

Iasi Monday, July 18, 2011 at 6:23:00 AM GMT+3

Buna dimineata
Aveti dreptate pentru eroarea mea sunt vinovati "altii" caci noi romanii suntem buni la a gasi motive de scuza. Citesc foarte multe bloguri iar cereri de schimburi fac si la mai multe. Din pacate sunt o persoana foarte dezordonata si din cauza asta apar situatii "jenante". Eu de obicei fac schimb 3 way linkexchange la care folosesc mai multe bloguri asa ca v-am trecut si pe http://oraselulvesel2.blogspot.com si pe http://iasi-anunturi.blogspot.com.
Imi cer scuze si, in cazul in care nu o sa doriti sa mai pastrati linkul meu nu o sa am nimic de obiectat (mea culpa)
O zi buna va doresc

supa de varza Wednesday, November 30, 2011 at 1:35:00 PM GMT+2

uai! de ce am dat eu click pe pagina asta?!?!?!

Dofollow Blog