NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cum sa "dezactivezi" o pisica?

Probabil nu stiati ca pisicile pot fi imobilizate extrem de simplu. Nu o spun eu, ci un veterinar. Pana azi, m-as fi luptat si eu sa o tin nemiscata. Si nu este sigur ca voi putea sa fac ceea ce face veterinarul din acest videoclip.


How To Deactivate A Cat - Watch more Funny Videos

MarketOnline

4 comentatori

'mnealui Thursday, July 28, 2011 at 8:58:00 PM GMT+3

Oau, fantastic! Buna pentru Mitzi meu. Daca si pentru lupi ar fi asa ceva, m-am scos!

Unknown Friday, July 29, 2011 at 10:37:00 PM GMT+3

Mitzi si lupi? M-am speriat. Ce se intampla?

supa de varza Wednesday, November 30, 2011 at 1:26:00 PM GMT+2

buna tare tactica. chiar functioneaza.

AM Thursday, May 17, 2012 at 2:42:00 PM GMT+3

Foarte tare. Asa ar trebui sa ii fac si eu lui Thunder cand o ia razna:).

Dofollow Blog