NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ce ton de apel folosesti?


Tonul de apel al telefonului ete unul care te face sa zambesti sau sa te enervezi, asta chiar inainte de a incepe o convorbire. Poate nu acorzi o importanta deosebita, dar gandeste-te un pic. Daca este o sonerie enervanta si zgomotoasa, ai parte de priviri la care raspunzi cu privirea "Ce te... grija", dar te face mai irascibil(a) in conversatia cu cel ce te-a sunat.
Asa ca ramane intrebarea: Ce ton de apel folosesti?
Eu folosesc aceasta melodie (evident, versiunea originala):

5 comentatori

roscabgdn Monday, August 8, 2011 at 5:44:00 PM GMT+3

eu folosesc Grasu XXL - Azi nu :D

'mnealui Wednesday, August 10, 2011 at 10:08:00 AM GMT+3

Ceva din telefon, discret cat sa nu deranjeze, nimic deosebit.

ANM Sunday, August 14, 2011 at 12:09:00 AM GMT+3

Dub-fx - love me or not. in general melodia care`mi place cel mai tare in mom respectiv.

cura de slabire Wednesday, November 30, 2011 at 1:14:00 PM GMT+2

uai, ce sani are tipa! :O

Timisoara Friday, October 12, 2012 at 12:54:00 PM GMT+3

Interesanta idee ceea ce zici tu mai sus, dar daca ne gandim asa, putem deduce ca aproape tot ce ne inconjoara are efect asupra noastra. Eu personal folosesc piesa de la Coolio, "Gangsta's paradise", dar mi-ai pus pe ganduri s-o schimb eventual. Oricum dupa un timp te saturi de orice melodie, mai ales pentru ca asociezi piesa ca te deranjeaza cineva.

Dofollow Blog