NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Iti miros picioarele! Ce sa fac?

Iti miros picioarele. Antiperspirant picioare
- Iti miros picioarele!!!
- Draga, daca tu asa vrei...

Lasand gluma la o parte, multi spun propozitia aceasta: "Imi miros picioarele. Ce sa fac?". Rezolvari exista multe. In primul rand igiena locala. Te speli cel putin zilnic pe picioare.
Apoi urmeaza partea comerciala. Exista tot felul de antiperspirante care mai de care mai...
Eu unul, am incercat vreo 10 pana acum, dar una singura m-a scos din problema. Si asta de 3 ani buni. Nu e scump si se gaseste in supermarket si in farmacii. Si nu vorbesc despre cel de la Plafar. Poti incerca si acel antiperspirant, dar cel despre care vorbesc eu este produs de Farmec, se numeste exact asa "Antiperspirant pentru picioare" si este in lantul de magazine Penny Market, la pretul de aproximativ 15 lei. Sunt foarte multumit de ceea ce stie sa faca, si, folosit regulat, te scapa de probleme in cateva zile.
Si sa ne uitam si la o mica reclama funny, in care pisica stie ce trebuie sa faca in cazul in care iti miros picioarele.


  OtterShopOtterShop

5 comentatori

daniel sandu Sunday, October 30, 2011 at 5:00:00 PM GMT+2

asta e o mare problema generala ,in primul randd igiena in al 2 lea rand in viziunea mea este atentie mare la incaltaminte oameni buni aia iti strica si piciorul si materiarlele sunt foarte proaste.

VeryCreative Monday, October 31, 2011 at 3:40:00 PM GMT+2

Cunosc problema, ori de cate ori ma spalam pe picioare, o faceam cateodata si de 3 ori pe zi, papuci noi, papuci spalati...cam fara rezultate. Este chestia ca dupa 8 ore incaltat, sunt sanse reale sa miroasa picoarele. Eu am scapat de problema asta cu cea mai ieftina pudra de talc de la farmacie...nu ii mai tin minte numele insa.

Mihha Wednesday, November 2, 2011 at 3:25:00 AM GMT+2

ce post ai pus si tu aici, despre mirositul picioarelor, oricum tare:))

simona Wednesday, November 30, 2011 at 12:36:00 PM GMT+2

daca vrei sa scapi de mirosul neplacut,tine in fiecare zi picioarele in apa cu otet. dupa o perioada nu-ti mai miros deloc picioarele

Anonymous

Folositi pudra odaban si nu o sa mai aveti probleme nici cu mirosul panpucilor nici la picioare....o gasiti la www.activelifecare.ro

Dofollow Blog