NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

RoG. Asus. Nu: rog seriozitate.


Asus Rog Republic of Gamers G74 notebook
Rulez cu viteza astronomica. Chiar am impresia ca mi se face greata. Dar trebuie sa iau curbele in viteza. Altfel ma ajunge din urma. Apas pedala de acceleratie si mai mult. Apoi cea de frana. Dupa curba, ma angajez in depasirea masinii galbene. Ma apropiu vertiginos de linia de sosire, dar aud cum ma depaseste ceva pe partea stanga. Ma rog, nu am timp sa ma uit in oglinda retrovizoare. Vad doar cum  sunt depasit pe ultima suta de metri de masina albastra. Reactia mea pare sa fie un pic intarziata, degeaba am apasat acceleratia pana la fund. In ultimii 10 metri vad doar ca botul masinii albastre este un pic mai in fata fata de masina mea. Si o crampeie de steag imi spune ca s-a terminat cursa. Ma rog sa ma fi inselat ochii. Ma uit pe afisaje si constat ca am iesit pe locul doi. Dau jos castile, las pedalele si volanul, si ma indepartez de monitor. Sunt doar la o expozitie si mai sunt multi care vor sa incerce noile calculatoare din gama Asus RoG (Republic of Gamers). E timpul sa merg mai departe. Desi acel calculator performant, si volanul, si pedalele, si mouse-ul ... Nu le pot compara cu nimic, pentru ca e prima data cand fac cunostinta cu gama de top a unui calculator. Totul pare sa fie calculat pentru a satisface la extrem un gamer. Ma uit curios, dar numai de la distanta respectabila la un notebook Asus RoG G74. Nu mai am curajul sa ma apropii. Daca ma indragostesc de el, e vai si amar de timpul meu liber. Decid sa ii las pe altii sa-l incerce. Nu sunt un gamer inrait, dar ceea ce vad aici imi spune ca as putea face parte din comunitatea Republic of Gamers, as putea fi un membru extrem de activ, daca as dispune de astfel de aparatura. Plec de la expozitie incantat si multumit. Am vazut ce este mai bun in gama Rog Asus. Sunt multumit de mine ca nu am cedat tentatiei de a achizitiona unul. In definitiv, sunt un muncitor simplu, cap de familie responsabil. Dar cand mai cresc fetele, tot voi cumpara unul...

RoG Asus. Nu: rog seriozitate. Ma rog, nici un gamer impatimit nu poate sustine ca este serios. Este impatimit. Are un calculator din gama Republic of Gamers, este un gamer activ in comunitatea Republic of gamers, are punctaj mare in Team-RoG, si chiar este clasat printre primii 100 in clasamentul general. Este o lume virtuala a relaxarii prin joc. Si o lume reala a calculatoarelor perfomante, sustinuta si reinnoita de cei ce dezvolta linia Asus RoG.


P.S. Acest articol participa la a VI-a etapa a competiei SuperBlog 2011.

5 comentatori

Alina Monday, October 24, 2011 at 1:12:00 PM GMT+3

Hei! Am nevoie de ajutorul tau!

Draga blogger, te anunt ca am lansat de saptamana trecuta un site de cadouri! Nu, NU este inca un site de cadouri banale, impersonale si de o calitate indoielnica...Noutatea acestui magazin de cadouri este ca vine cu o oferta de cadouri speciale, neconventionale, constand in activitati de toate felurile, pentru toate gusturile si...buzunarele.
Oferim experiente unice. Mai exact vindem vouchere cadou pentru bungee jumping, zbor cu parapanta, cu avionul ori cu balonul, yachting, rafting, echitatie, schi, snowboarding, tir cu arcul, cu arma, alpinism, sedinte de spa, cursuri de dans, teatru, muzica si multe altele. Ce zici?
Magazinul se numeste http://www.cadouriperfecte.ro/ iar daca esti cat de cat incantat de idee, pune o vorba buna la tine pe blog, astfel incat prietenii sa aiba o sursa de inspiratie pentru urmatoarea ta aniversare!
Cadouriperfecte.ro este ideal pentru cei cu un program incarcat, care nu au timp sa alerge prin magazine, dar care in acelasi timp vor sa faca o surpriza memorabila unei persoane speciale. Ajuta-ti cititorii!
Daca vrei sa dai si un „Like” pentru a fi la curent cu noutati si recomandari in materie de cadouri, este absolut perfect! ;)

Astept sa imi impartasesti impresia pe care ti-a facut-o magazinul nostru de...clipe memorabile!

Spor la bloggareala!

adrian micu Monday, October 24, 2011 at 3:49:00 PM GMT+3

am auzit numai lucruri bune despre asus rog

Andreea D Sunday, October 30, 2011 at 7:22:00 PM GMT+2

Asus este un producator foarte bun de laptopuri , eu am avut deja 2 laptopuri Asus si am fost foarte multumita de ele, am avut doar probleme minore cu ele care s-au rezolvat foarte repede.

emy Monday, November 14, 2011 at 11:02:00 AM GMT+2

Laptopurile Asus sunt foarte rezistente.

cura de slabire Wednesday, November 30, 2011 at 12:41:00 PM GMT+2

eu am auzit ca sunt bune! am un prieten care are asus si nu a avut nici un fel de probleme cu el

Dofollow Blog