NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Prostul, ca specie, exista? Homo Stupidus?

Prostul - Homo Stupidus
Prostul ca specie, exista? Este o intrebare veche. In schimb acest articol face toti banii. Intrebari si raspusuri simple, cursive si sustinute.

Si pentru ca tot curge in aceste minute o campanie in care nu se spune tot adevarul (vezi pe fB treaba cu SMURD-S.M.U.R.D), vad ilustrata, pe viu, unele din teoriile acestui articol.
Si am mai avut placerea sa vad o demonstartie, pe acelasi canal, unde, acel utilizator se pare ca s-a trezit cu contul blocat chiar de catre fB, si probabil se intreaba cu ce a gresit.

Dar va las sa savurati acest delicios articol, iar discutiile pe comentarii.


[Vox Philosophiae] Horia-Vicenţiu Pătraşcu - Homo stupidus. Prostul ca specie

3 comentatori

Sebi Friday, January 13, 2012 at 12:54:00 AM GMT+2

:)) Foarte tare pdf-ul !

Stefan Friday, January 13, 2012 at 11:09:00 PM GMT+2

Nu l-am citit pe tot, doar din sarie, dar arata bine (cel putin cat am speculat eu). Totusi, l-am salvat si o sa il citesc dimineata:D

Sergiu Thursday, January 19, 2012 at 6:34:00 PM GMT+2

Bun bravo ! Nici eu nu am apucat sa citesc tot ! Dar cat am citit e bun :D

Dofollow Blog