NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus

Poezia de duminica

Impreuna



Împreună

Corina Nica



De când te ştiu încerc să te cunosc
Eşti pentru mine marea provocare 
Şi am umplut, studiindu-te, jurnale 
Şi te iubesc frumos, cu dor, cu rost. 

Mi-e drag tot ce va fi şi tot ce-a fost 
Căci tu îmi eşti misterul cel mai mare 
Şi viaţa-n doi e farmecul prin care 
Ieşim din cotidianul cel anost. 

Eşti bun şi drept şi vorba ta-i balsam 
Şi-i o minune ce-am trăit noi doi 
Căci nu speram, iubire, să te am. 

Iar anii ce trecură peste noi 
Însemnă doi copii ce-i legănam 
Ţinându-ne de mână amândoi!

12 comentatori

David Monday, April 30, 2012 at 1:44:00 AM GMT+3

Am ramas surprins cand am citit poezia e foarte frumoasa ,Felicitari !

Sabau George Tuesday, May 1, 2012 at 11:59:00 AM GMT+3

Foarte frumos Corina, si eu scriu poezii. Imi place modul profund in care ai abordat subiectul.

Carmen Tuesday, May 1, 2012 at 1:08:00 PM GMT+3

poezia de duminica este foarte frumoasa si sensibila

marian Tuesday, May 1, 2012 at 2:00:00 PM GMT+3

E norocos baiatul cu care esti sa aiba o fata atat de romantica langa el

Mihaela Wednesday, May 2, 2012 at 11:01:00 AM GMT+3

foarte adevarata aceasta poezie...

Haifa Thursday, May 3, 2012 at 9:43:00 AM GMT+3

Favouritee:X!

Sasha Thursday, May 3, 2012 at 10:29:00 AM GMT+3

cat de frumos suna!:X

Madalina Saturday, May 5, 2012 at 6:22:00 PM GMT+3

Cat de frumos..:)daca ar fi totul asa si in realitate ce bine ar fi.

Andra Tuesday, May 8, 2012 at 2:36:00 PM GMT+3

Niceee: vorba ta-i balsam :D

Laurentiu Tuesday, May 8, 2012 at 10:40:00 PM GMT+3

Rimele gasite sunt geniale!

Florry20 Thursday, May 10, 2012 at 3:49:00 PM GMT+3

Imi place mult..:)as vrea sa gasesc asemenea cuvinte si in generatia de acum ,ce ziceti,se poate?:) sau doar ne plagiaza pe noi?:)

Corina Nica

Tot ce scriu este realitate. Vă mulțumesc pentru comentarii. Am fost surprinsă să aflu că versurile mele au fost citite și apreciate. Mi-au dat lacrimile. Vă mulțumesc. (Mădălina,se poate, tot ce scriu e real)Să credeți mereu în dragoste!!!