NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Liniște.... - Poezia de duminică


Liniște….


de Corina Nica


Am crescut. Am o sută de ani.

Mi-am urcat toate visele-n rai

Pe o scară de lut aurită.

Lumea toată aleargă grăbită

Spre nimicuri: speranţe, ispită.



Am crezut, am oftat, am ales,

Uneori poate n-am inţeles,

Am știut, acceptat sau scuzat

Toate cele ce nu mi s-au dat

Dar eu totuși din toate-am gustat.


Am crescut. Am o sută de ierni.

Nu mă plâng de-ale mele poveri.

Sunt așa cum mă știţi, oarecare,

Sunt iubire, sunt zbor, sunt o floare

Rătăcită pe-a vieţii cărare…


 




Liniște.... - Poezia de duminică

4 comentatori

obat-sakit-paruparu.blogspot.com Wednesday, January 21, 2015 at 4:06:00 PM GMT+2

greetings from our visit, we were very happy to visit your website

Webunim Romania Monday, January 26, 2015 at 11:18:00 PM GMT+2

Superbe strofe. Sper sa continui. Am sa citesc mereu acest blog pentru ca merita.

Crina Friday, January 30, 2015 at 12:42:00 PM GMT+2

O strofa foarte draguta. Frumos!

paket outbound Monday, February 2, 2015 at 11:09:00 AM GMT+2

This is my first opportunity to visit this website. I found some interesting things and I will apply to the development of my blog. Thanks for sharing useful information
outbound
paket outbound
TEMPAT OUTBOUND

Dofollow Blog