NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Noi doi și iarna - Poezia de duminica

Noi doi și iarna


De Corina Nica


S-a risipit încă o zi din iarna noastră

Când tâmpla arde de dezmățul alor ierni

O stea timidă ne privește la fereastră

Iar eu mă tem c-am să te pierd, și tu te temi.



Eu te iubesc din lumea mea încă albastră

Așa cum cresc în mine încă primăveri

Tu știi că eu sunt pământeana ta cea castă

Ce n-a găsit în veci comoara din plăceri.


Noi doi și iarna din adâncul astei rime,

Pereche veche de atât de multe vreri

Ne-am contopit în regăsirile infime

Din amalgamul de viață și tăceri.


Mi-îngheață sufletul gândind venind sfârșitul

Atunci când doare tot minutul, pas cu pas,

Inelul tău mă strânge azi, și infinitul

Se concentrează într-un punct, ultim popas.




Noi doi și iarna - Poezia de duminica

2 comentatori

Unknown Monday, February 9, 2015 at 4:05:00 PM GMT+2

foarte frumos articolul la mai multe! Pentru piese auto http://www.fabiautomotive.ro

Dorin Tuesday, February 10, 2015 at 8:39:00 PM GMT+2

frumoase cuvinte..talent. Tot asa, la mai multe!:)

Dofollow Blog