NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cântec despre noi - Poezia de duminică


Cântec despre noi


de Corina Nica


Mai lasă ţigara, iubite,

Ești prea disperat după ea

In mâinile tale muncite

Mai bine chitara ar sta.



Să-mi cânţi de castele și mare,

De tot valul ce a trecut,

De dragoste și-nsingurare

Să-mi cânţi de sfârșit și-nceput.


(Rf.) In mâna ta să-mi las voinţa

In glasul tău iar să mă-nec

Ochii tăi dragi, toată fiinţa,

S-o știu inainte să plec.


Mai lasă ţigara și haide

In iarna de suflet etern

Noi n-avem nevoie de haine

In gara mea nu-i nici un tren.


Ia struna cu tine in visul

Cu taine, ferestre și cânt

Deschide in mine abisul

Și tot ce-i mai bun in cuvânt.


(Rf) In mâna ta imi las voinţa,

In glasul tău iar mă topesc

Am ochii tăi, toată fiinţa,

Sărut cu sărut te iubesc!




Cântec despre noi - Poezia de duminică

0 comentatori

Dofollow Blog