NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Întâmplare - Poezia de duminică


Întâmplare


de Corina Nica


Eu nici nu știu de te iubeam pe tine

Sau visul meu în dragoste-ntrupat

Dar știu că tot ce a părut că-i bine

Era doar taină, viață și păcat.



Din întâmplare ai fost tu, iubite,

Din fericire nu conta că-s eu,

Iar clipele au alergat grăbite

Pe portativul sufletului meu.


Ne-au prins în vals tumulturi de emoții,

Adăpostiți de-o gamă de culori,

Gustând din toate pe furiș, ca hoții,

Am regăsit ale-mplinirii flori.


Nici azi nu știu de te-am plăcut pe tine

Sau dorul meu de-a fi iubită iar

Dar știu că nu regret și că mi-e bine

Să nu îmi treacă zilele-n zadar…




Întâmplare - Poezia de duminică

0 comentatori

Dofollow Blog