NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Axe Anti-Hangover, gel de dus anti-mahmureală!

Axe Anti Hangover Anti mahmurealaDa. Ai citit corect. Discut despre un gel de dus anti-mahmureală, dacă este posibil aşa ceva.


Axe Anti-Hangover, gel de duş anti-mahmureală


Am primit azi cadou un gel de duş anti-mahmureală Axe Anti-Hangover. Din câte am înţeles, încă nu se comercializează în România. Acest gel din fotografie a sosit din Ungaria, ca şi cadou de Paşte (ironie, nu?- gel anti-mahmureală de sărbători). Să vedem totuşi ce este.


Nu am avut probleme de mahmureală de vreo 15 ani, cam de atunci nu mai beau. Aşa că n uvă pot spune dacă Axe Anti-Hangover are sau nu efecte anti-mamureală.


Dar vă pot spune despre prima experienţă în folosire. Acest gel de duş are un parfum extrem de deosebit. După ce l-am aplicat, nu ştiam cum să mă clătesc mai repede. Şi asta pentru că are un miros de … textilă arsă sub fierul de călcat. Nu, pe bune, asta a fost prima impresie, şi chiar foarte pregnentă. Ce are mahmureala cu hainele călcate, nu ştiu. dacă vă uitaţi pe net, o să găsiţi descrierea exactă a produsul, dar mie, unul, nu pot spne că îmi place. Cel mult pot spune: Axe Anti-Hangover este interesant. O să mai încerc zilele următoare, dar sunt slabe şanse să îmi schimb părerea.


Iar de mamureală nici nu poate fi vorba acum. Dacă vreodată se va ăntîmpla, trebuie să îmi aduc aminte de gelul de duş anti-mahmureală şi să îl încerc atunci.


Scrieţi voi aici impresiile voastre despre Axe anti-Hangover, poate greşesc totuşi când spun că este un gel de duş extem de ciudat. Nu veniţi cu argumente obiective, acelea nu mă interesează. ele subiective sunt importante în cazul de faţă. Convingeţi-mă că Axe Anti-Hangover este ceea ce spune.


Până atunci îl pun frumos pe raft şi folosesc celelalte produse Axe ce le am. Şi rămâne Axe Anti-Hangover pentru acele evenimente de …. mahmureală.


 



Axe Anti-Hangover, gel de dus anti-mahmureală!

5 comentatori

Adrian Tuesday, January 12, 2016 at 8:53:00 PM GMT+2

E foarte simplu: nu erai mahmur, deci nu era ce-ti trebuie :-).
Trebuie sa incepi cu o mahmureala zdravana si abia atunci sa-l incerci.
Altfel, e ca si cum ti-ai pune picaturi in nas fara sa fii racit :))).

Trupa Haiducii Sunday, January 17, 2016 at 6:03:00 AM GMT+2

Ca tot a venit vorba de mahmureala, va invit sa ascultati o piesa pe tema asta :D
Leano, Leano...grea e viata.. :))

http://www.trupahaiducii.com/wp/galerie-video/

Bogdan Tuesday, January 19, 2016 at 2:43:00 PM GMT+2

Mi se pare foarte interesant acest produs,o sa il incerc si eu.

Mihai Monday, February 1, 2016 at 4:50:00 PM GMT+2

Interesant.O sa il incerc si eu sa vad daca are efect.

Mariana Sunday, September 25, 2016 at 3:17:00 PM GMT+3

Ar fi bine sa exista o solutie anti-mahmureala, dar din pacate nu am auzit ceva care sa functioneze.

Dofollow Blog